2014. december 24., szerda

Hamradik díj!

Harmadik díjam!


Először is had köszönjem meg a díjat Júlia Lenner-nek.:) Nagyon szépen köszönöm, ez felér egy karácsonyi ajándékkal is.:D!!

  1.  Írj magadról 10 dolgot.
  2.  Válaszolj 10 kérdésre. 
  3. Írj 10 kérdést. 
  4. Küld tovább 10 embernek  /vagy amennyinek jónak látod.:)/
Akkor vágjunk is bele..:D

10 dolog rólam:

  1.  Szeretek olvasni.
  2. Nincs sok közeli barátom, akikben igazán megbízom, de az a pár akikben igen értük bármire képes vagyok.:)  
  3. Van 2 kutyám és 2 macskám. 
  4. Kedvenc színem a kék. 
  5. Gimnáziumba járok. 
  6. Ha 3 szóval kéne jellemeznem magam akkor az a: hiperaktív, optimista, kakukktojás lenne. 
  7. Szeretek rajzolni, és a festészetet is szeretem. (ez van ha a nagypapa fest..:D művész lelkek vagyunk...:D)  
  8. Nincs olyan nap hogy ne hallgassak zenét. Zene nélkül nincs élet!!.:D  
  9. A memóriám borzalmas..( mindent elfelejtek...mindent.:DDD) 
  10. Nem szeretem a sminkeket, a magassarkúkat, és a szoknyákat sem!...nem vagyok valami csajos csaj..:D   
 10 válasz:

  1.  Milyen típusú blogokat olvasol? - Többnyire olyanokat, amik nem sablon sztorik. Amibe van valami csavar, és nem átlagos dolog.:) Ha elkezdek olvasni egy blogot, és megtetszik a fantázia ami a történetben van akkor képes vagyok órákig olvasni azt a blogot.:D  
  2. Mi a kedvenc könyved? Miért? -Becca Fitzpatrick: Csitt csitt. Ahogy elkezdtem olvasni magával ragadott a történet. Le se tudtam tenni a könyvet. Nekem az tetszett meg benne, hogy nem tudni előre az egész történetet. Folyamatos csavarok, és titkok voltak minden egyes oldalon. Ez az ami különlegessé teszi szerintem. Kiszámíthatatlan.:)  
  3. Ha tehetnéd hova jutnál el legszívesebben? - Angliába és Egyiptomba.:)  (benne lennék, egy Föld körüli utazásba szívesen.:D) 
  4. Melyik népet (csakis a magyar után! :3 ) érzed magadhoz legközelebb? Nyelv, kultúra, földrajzi elhelyezkedés, ilyenek. - Hmm...jó kérdés, de talán az angolok. (meg talán az indiaiak a kultúrájuk miatt.:) ) 
  5. Milyen stílusú ruhákba jársz? - Laza, sportos, egyszerű.:D Tipikusan egy csőgatyás tornacipős stílusú lány vagyok.:D 
  6. Mivel szeretnél foglalkozni, ha felnősz? :) nem feltétlenül munka, lehet témakör is. - A biológiát és az állatokat nagyon szeretem, így vagy valami olyannal szeretnék foglalkozni ahol állatokkal foglalkozhatok, vagy a másik véglet a művészetek. A fotózás ami még nagyon érdekel, és szeretem csinálni. 
  7.  Sokat foglalkozol a kinézeteddel? :) - Nem igazán. Ezt az is tükrözi, hogy utálom a sminkeket és még egy alapozót se teszek fel soha.:D Elfogadom magam olyannak amilyen vagyok és jobban szeretem az egyszerű természetes dolgokat. Egyik jelszavam: "Ha nem tetszik amit látsz hát ne nézd!" ;DDD
  8. Vannak testvéreid? Hogy viszonyultok egymáshoz? - Igen, van egy nővérem, aki jóval idősebb nálam, de ettől függetlenül nagyon jól kijövünk egymással és nem szoktunk veszekedni..:D (!!)  Kicsit olyan mintha Ő lenne a másik anyám.:D  
  9. Milyen típusú filmeket részesítesz előnyben? - Kaland, és amiben sok humor van. De nagyon szeretem az olyan filmeket amiknek mondanivalója van az emberek számára. Az olyanokat, amik próbálják más szemszögből bemutatni a világunkat. 
  10. És végül... Nálad hogy áll a pohár? :) Félig üresen, vagy félig teli? ;) -Attól függ mennyit öntenek bele...::DDDDD 
 10 kérdés:
  1. Miért szeretsz írni?
  2. Van példaképed? Ha igen ki? 
  3. Kedvenc filmed? 
  4. Mik a céljaid az életben, vagy miket szeretnél elérni?:)  
  5. Kedvenc tantárgy? 
  6. Három hely ahová mindenképp elszeretnél jutni?  
  7.  Kedvenc évszak? 
  8. Mi lenne az a 3 szó amivel legjobban jellemezni tudnád magad? 
  9. Tél vagy nyár?  
  10. Egy nagy álmod amit szeretnél ha valóra válna?:)

 Akiknek tovább küldöm:
  1. Jus be free
  2. Warning 
  3. Invisible
  4. Dirtbag


Még egyszer nagyon szépen köszönöm a díjat!!!.:)  




1 megjegyzés: