2015. november 14., szombat

5. Díjam!

Sziasztok! :))
Megkaptam az 5. díjam, amit nagyon szépen köszönök Jobb Ildikónak !! :))


Szabályok:
  1.  Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől kaptad.
  2. Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad.
  3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról.
  4. Írj 12 dolgot a saját blogodról.
  5. Válaszolj a 12 kérdésre.
  6. Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban.
  7. Kommentelj annak a blogján akitől a díajt kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, véleményezés, a lényeg, hogy építő jellegű legyen.:)
  8. Cseréljetek linket.
  9.  Küldd tovább annyi embernek a díjat, amennyinek jónak látod.
  10. Tedd ki a képet te is!
Írj 12 dolgot a másik blogjáról:

  1. Nem rég kezdtem el olvasni.
  2. Ötletes történet!
  3. Alicia egyedi karakter.
  4. Nathaniel-t megkedveltem.
  5. A részek szerintem pont jó hosszúságúak.
  6. Tetszik, hogy közben képek is vannak.
  7. Kíváncsi vagyok a folytatásra.
  8. Sok fejezet van már fent.
  9. Még nem olvastam ilyesmi témájú blogot.
  10. Igényesen van megírva.
  11. Igényes a blog kinézete is.
  12. Érdemes elolvasni a blogot ;)
Írj 12 dolgot a saját blogodról:
  1. A blog indítása előtt két történet között is vaciláltam, de végül ezzel indítottam blogot.
  2. Mindig zene mellett írom a fejezeteket.
  3. Sokszor miközben gépelem az új részt, akkor villan be egy-egy új ötlet, amit belevonok az adott fejezetbe.
  4. Szívesen várok minden visszajelzést és véleményt mindig.:))! 
  5. Túl vagyunk már a történet felén, sőt mondhatni már a háromnegyedében is rendesen benen vagyunk.
  6. Lesznek még izgalmak, és fordulatok!
  7. Utólag már sajnálom, hogy néhány dologra nem fektettem nagyobb hangsúlyt.
  8. Katharine karaktere néhol tükrözi az én személyiségem is.
  9. Kb. másfél éve írom a történetet.
  10. Sajnálom, hogy mindegyes fejezettel közeledünk a történet végéhez.
  11. A részek ritkábban kerülnek fel mostanában, amit szintén nagyon sajnálok! 
  12. Még nem tudom pontosan, hogy fogom befejezni a történetet. Happy end or nem? Ez még nekem rejtély skacok! :D
Válaszolj 12 kérdésre:
  1. Mióta olvasod? - Nem rég óta kezdtem el.
  2. Mi volt az első benyomásod a történetről és a szereplőkről?  - Megfogott, mert ilyen témával még nem olvastam/találtam blogot. A szereplők is szimpatikusak voltak.
  3. Milyennek tartod az alaptörténetet? - Egyedinek.
  4. Ki a kedvenced? Miért? - Alicia, mert nem a megszokott lány karaktert hozza, és ez tetszik.
  5. Mit gondolsz a két főszereplőről (Alicia/Nathaniel)? - Mindkettőjüket nagyon megdekveltem a történet folyamán.
  6. Elég hosszúak a részek? - Szerintem pont elég a hosszúságuk.
  7. Ha tehetnéd, mit változtatnál meg a történetben? - Semmit. Nekem úgy tetszik ahogy most meg van írva.  :))
  8. Mit hiányolsz a történetből? - Szintén semmit. :D
  9. Mi tetszik az írásomban? - Igényes és nem sablonos.
  10. Szereted az ilyesfajta blogokat? Mármint a fantasy/misztikus alapúakat? - Igen. Én is írok egyet (igaz még nem blogon), szóval nagyon szeretem őket.:)
  11. Szerinted mi lesz a történet vége? - Hm, jó kérdés, de nem tudom.
  12. Ezután is olvasni fogod/olvasnád a blogot vagy más történetemet? - Igeen! ;))
12 kérdés a blogommal kapcsolatban:
  1. Mit gondoltál mikor elkezdted olvasni?
  2. Mi tetszik a történetben/mi fogott meg benne?
  3. Mióta olvasod?
  4. Van kedvenc szereplőd és ha igen ki és miért?
  5. Vélemény a két főszereplőről: Katharin-ről, és Louis-ról?
  6. Te milyen befejezésnek örülnél?
  7. Okozott meglepetést egy-egy csavar vagy fordulat a történetben?
  8. Szerinted a fejezetek hosszúsága megfelelő?
  9. Va kedvenc részed?
  10. (előző kérdésre vonatkozóan) Ha igen melyik az és mirét?
  11. Vélemény a történetről?
  12. Vélemény az írás stílusomról?
Jelenleg nem olvasok sok blogot, szóval az emberek akiknek tovább küldöm:

Kate H. http://leftbehindfanfic.blogspot.hu/
Hope http://haazejszakavegeter.blogspot.hu/
Dorothy Chanté http://mesecukraszda.blogspot.hu/

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon szépem köszönöm, hogy válaszoltál a blogommal kapcsolatos kérdéseimre és hogy tetszik :) Nagyon hálás vagyok a pozitív "kritikádért".
    Köszönöm és további jó blogolást kívánok neked és sok sikert :)

    VálaszTörlés