2015. július 23., csütörtök

40. Fejezet - Bonyodalmak

Sziasztooooook.:)  Ismét jelentkezem méghozzá egy új résszel!  Igaz egy kicsit rövidebb mint az előző részek, de azért remélem tetszik majd.:)  Mit is mondhatnék az új részről? A két főszereplőnk kapcsolata nagy fordulatokat készül venni, de az igazi csavar még csak a következő részben lesz, amit igyekszem minnél előbb megírni és hozni.;) Addig is jó olvasást minden kedves olvasómnak.:)! Smile.:) 


40. Fejezet
"Azt mondják bizonyára van egy őranagyalom, aki kitartóan vigyáz rám, és csak ezért nem haltam még meg. Nos. Ami engem illet: szerintem nincs itt szó semmiféle őrangyalról. Pusztán csak a sátán még nem akarja átadni nekem a trónját a pokolba..." 

Szemeim résnyire nyitottam, de az ablakon beszűrődő fény majdnem kiégette a retinám, így inkább újra becsuktam, majd szép lassan hunyorítva próbáltam körülnézni. Fehér falak, ketyegő gépek (reményeim szerint nem egy újabb bomba, mert nem biztos, hogy még egyet túlélek), irritáló klór szag, és egy kényelmetlen ágy. Kómásan próbáltam feltápászkodni, de sajnos odáig se jutottam el, hogy megmozdítsam a kezem. Nyöszörögve fordítottam el a fejem, és Zayn-nel találtam szembe magam. Aggódva pillantott rám.
-          Hol vagyok? - kérdeztem rekedtes hangon, és kissé kábán.
-          A kórházba. - felelte halkan. Nem válaszoltam. – Hogy érzed magad?
-          Borzalmasan. – mondtam gyengén. – Mi történt? – nem teljesen voltam biztos abba, hogy mi is történt, és hogy kerültem ide, így jobbnak láttam megkérdezni.
-          Louis történt. – a hangján érződött, hogy legszívesebben most azonnal megfojtaná Őt. – Mire emlékszel?
-          Nem sokra. – ez igaz is volt. Csak foszlányok maradtak meg a tegnap estéről. – Louis este eljött hozzám. Részeg volt. Megparancsolta, hogy szálljak be a kocsijába. Kiabált, és fenyegetőzött. Azt mondta gyűlölnöm kellene…én könyörögtem neki, hogy álljon meg, de csak tovább kiabált. A kocsi száguldott, Louis dühöngött aztán jött a kamion..Louis elrántotta a kormányt, és onnantól se kép se hang. – magyaráztam.
-          Az este autóbalesetet szenvedtetek. A kocsi, amiben ültetek átszakította a kordont. Kisiklott az útról, és felborult. Totál káros lett, és az is csoda, hogy élve megúsztátok. – mondta, a hangja pedig elcsuklott.
-          Louis? – kérdeztem rögtön. – Louis hol van? Mi történt vele? Jól van? – árasztottam el kérdésekkel Zayn-t, aki nagyot nyelt, majd rám nézett.
-          Jól. – válaszolta kelletlenül. – Neki szinte semmi baja nem lett. Kitudott mászni a kocsiból. Megúszta néhány karcolással. – megkönnyebbülve lélegeztem fel. – Viszont te. – folytatta. – A kocsi pont azon az oldalán állt meg, ahol te ültél. A karod beszorult, és néhány üvegszilánk belefúródott, ahogy kitört az ablak üvege. Az ütközés következtében, pedig elszakadt a biztonsági öved, és ezt egy bordád bánta. Az egyik bordád megrepedt, de szerencsére nem tört el így nem okozott nagyobb bajt. Valamint kaptál egy kisebb agyrázkódást. – így már érthető miért érzem úgy, mintha a bordáimon egy úthenger haladt volna végig. Aprót bólintottam, azonban ezzel még nem volt vége. – Van itt még valami. – érdeklődve pillantottam fel Zayn-re. – Az orvos szerint komoly idegösszeomlásod volt.
-          Nos, elnézve a mindennapjaim ez nem túl meglepő. – mosolyodtam el halványan.
-          Katy. – komoly hangon folytatta. – Ez nem játék. Vigyáznod kell magadra és kímélned magad. A szervezeted kikészül a folyamatos sérülésektől. Mire meggyógyulna, egy seb arra keletkezik egy újabb. És itt most nem csak a testi épségedről van szó. Az idegrendszered kivan téve a folyamatos stressznek, és idegességnek. Ha így folytatod, felfogja mondani a szolgálatot.
-          Ilyen az életem. – válaszoltam. – Nem tudok elleni mit tenni. Próbálok túl élni. – láttam Zayn-en, hogy nincs megnyugodva a válaszom hallatán, de nem szólt semmit. – Miért csinálta? – kérdeztem halkan. Zayn nem felelt, csak némán meredt maga elé. – Tudom, hogy eltitkolsz valamit Zayn. Erre utaltál karácsonykor? Mikor azt mondtad, hogy az emberek követnek el hibákat?...Mondj már valamit!
-          Tudom, hogy most haragszol rá. Hidd el én is. De…ez.. – kereste a szavakat. Láttam a tekintetén, hogy azt fontolgatja, vajon mit mondhat el és mit nem. – Louis nem volt beszámítható tegnap este. Részeg volt. Nem tudta mit cselekszik. – hadarta el zavartan. – Megyek, hozok egy kávét. Mindjárt jövök. – ezzel felkelt a székből és egy bizonytalan mosoly kísértében elindult az ajtó felé.
-          Zayn. – szóltam utána. – Tudta mit cselekszik. Láttam a tekintetén. Nagyon is jól tudta mit tesz, és nem akart ellen tenni semmit. – mondtam könnyes szemmel. Zayn nem válaszolt, csak némán kisétált a szobából. Értetlenül meredtem a velem szembe lévő falra. Nem értettem semmit. Se a tegnap este történteket, se azt ahogy Zayn viselkedik.
Nem sokkal azután, hogy Zayn elment kávéért, hangos kiabálásra lettem figyelmes. A hangok tulajdonosait felismertem. Fejem a kórterem ablaka felé fordítottam, amely a folyosóra nézett. Először Louis-t pillantottam meg. Az arcán néhány karcolás látszódott, a keze pedig bevolt kötözve. A szeme alatt karikák voltak, ami azt tükrözte, hogy nagyon fáradt. Mégis kemény és határozott tartással állt. Néhány másodperc múlva a másik hang forrása is megjelent. Adam. Ideges, és szikrákat szóró tekintettel rohant oda Louis-hoz.
-          Te idióta barom. Mégis mit képzeltél? Majdnem megölted! – láttam, ahogy a székekből Harry és Liam felpattannak.
-          Állítsd le magad. Ne rendezz jelenetet. – vágta oda Louis cinikusan zsebre tett kezekkel. Rá sem ismertem.
-          Miattad fekszik most itt. Érted, amit mondok?! Te jutottad ide!  - kiáltott rá Adam, Liam és Harry pedig óvatosan próbálta lenyugtatni. Szegényeknek ez egyáltalán nem jött össze.
-          Baleset volt. – sziszegte Louis idegesen, eddig zsebre tett kezei pedig ökölbe szorultak.
-          Baleset? – kérdezett vissza hitetlenül. - Balesetnek nevezed te azt, hogy megpróbáltad megölni?  - Adamnél elszakadt a cérna. Kirántotta a karját Liam szorító kezeivel közül, és Louis-nak esett. Egy határozott és gyors mozdulattal vágta állon. Louis döbbenten kapta oda a kezét. A szája sarka felrepedt és vérszivárgott végig a nyakán egészen rá a fehér pólójára. Niall lefogta őt, de több se kellett. Louis már épp vissza akart ütni, mikor Zayn elkapta a már meglendített karját, és valamit a fülébe súgott. Az ér kitüremkedett Louis nyakán. – Az az egyetlen szerencséd, hogy nem halt bele. Mert istenemre mondom, akkor én magam öltelek volna meg. – szegezte neki Adam, az arcán pedig olyan komolyságot láttam, amit eddig soha. Döbbenten figyeltem őket, mikor Adam felém fordult. Egy ideig engem figyelt így Louis is elfordult, hogy szemügyre vegye mit is néz. Louis-sal találkozott a tekintetünk. Némán és zavartan meredtem rá. Louis arca megenyhült. A tekintete két dolgot tükrözött: kétségbeesést és dühöt. A szemem megtelt könnyekkel, de nem akartam, hogy sírni lásson. Az nem fog megtörténni. Most nem! Elfordultam, és a fal felé fordítottam az arcom. Szemeim össze szorítottam, és már csak azt hallottam, hogy Niall közli Adammel, hogy jobb lenne, ha most elmenne. A kiabálás elhallgatott, én pedig zokogva bámultam a rikító fehér falat. Most először éreztem úgy, hogy én vagyok az áldozat. Túl sok minden volt rejtély számomra. A dolgok nem álltak össze, a szálak túl sok fele futottak, a gondolataim összekuszálódtak, a testem pedig gyengébb volt, mint valaha. Áldozat lettem. De az, hogy az életé vagy a szerelemé e? Ki tudja. Talán mindkettőé.

Louis szemszöge: 

Miután átvettem a recepción a papírjaim, sajgó testtel vánszorogtam ki a kórházból. Szemeimmel egy ismerős arcot vagy kocsit kerestem. Liam szemrehányó képével találtam szembe magam a parkolóban, ahogy a terepjárójának támaszkodik. Valójában Zayn-re számítottam, de rájöttem, hogy ő nem tudott volna haza vinni. Ma egész nap a kórházba lesz Katy mellett. Persze, hogy ott lesz. Hol máshol lenne? Megteszi azt, amit én most nem tehetek. Szó nélkül szálltam be a kocsiba, Liam pedig beült mellém.
-          Ha kérhetem, mellőzzük a szentbeszédet. – vitatkozás helyett az ölembe dobott egy újságot, amely címlapján én virítottam, mellettem pedig a totál káros jaguárom. A kép sarkába kerestem, hogy vajon hányadik oldalon lesz a rólam szóló cikk, de felesleges volt. Ahogy kinyitottam az újságot ismét a nevembe botlott a szemem. Remek. Enyém a napi újság címlapja és az első 3 oldala. Éljenek a híres emberek és a hírnév. Liam látva az értetlen arckifejezésem, végül megszólalt.
-          1 oldal, 3. bekezdés. – bökött az említett bekezdésre, miközben a parkolót bámulta. Olvasni kezdtem. ”Louis Tomlinson a One Direction énekese az éjjel autóbalesetet szenvedett barátnőjével Katharine Wilsonnal. A híresség és párja egy fekete jaguárban ültek. A kocsit Louis Tomlinson vezette, és habár a rendőrség nem adott ki túl sok információt, azt mégis megtudtuk, hogy a fiatal énekes ittas volt a baleset bekövetkeztekor. Ebből pedig az következik, hogy nem is biztos, hogy baleset történt. A helyszínen lévő autósok közül többen is úgy nyilatkoztak, hogy a jaguár sofőrje száguldozott, és majdnem nekihajtott egy szembejövő kamionnak is. Azt nem tudjuk, hogy pontosan mi sarkalta arra, hogy ittasan és teljesen beszámíthatatlanul autóba üljön, viszont annyit tudunk, hogy ő szerencsésebben megúszta az esetet, mint barátnője, akit a mentősök miután kiszabadítottak a roncsok közül azonnal a kórházba szállítottak. Állapota stabil, de gyanítjuk amint, felépül annyira, hogy beszélni tudjon a történtekről érdekfeszítő beszélgetést fognak lebonyolítani Louis-val. Mindezek mellett az énekesnek nem ez volt az első megdöbbentő cselekedete az elmúlt hetekben. Néhány napja egy rajongó twitter kommentjére elég agresszíven válaszolt. „@Louis_1Dthebest Louis miért nem írsz ki valamit? A rajongók aggódnak miattad. Szeretünk és te vagy a legjobb.” az énekes válasza mindössze csak ennyi volt. „@LouisTomlinson Van magánéletem, és nem tartozom elszámolással minden percemről. Ha nem tetszik, kövess ki vagy rajongj másért. Vannak még rajtam kívül 4-en. Nagy a választék!”  A rajongók szemében túl lépett egy határt, és ami azt illeti, szerintünk Mr. Tomlinson-nak autóvezetési leckéket kellene vennie. Amolyan, biztos ami biztos alapon….” – Idegesen dobtam hátra az újságot. – Mit csinálsz? – kérdezte Liam döbbenten. – A legjobb rész még csak most jött volna. A 2. oldalon már azt találgatták, hogy vajon milyen drogokat kezdtél el szedni. – vágta oda cinikusan. – Mégis mi a fene ütött beléd? Mi?!  - emelte fel a hangját, közben pedig elindult a kocsival. – Van róla fogalmad, hogy milyen szerencsések vagytok, amiért ennyivel megúsztátok? Arról nem is beszélve, hogy mázlid, amiért nem vették el a jogsid. Bár jobban bele gondolva ez csak azért van, mert te vagy Louis Tomlinson a One Direction egyik énekese. Alap esetben, mindenféle hírnév nélkül már rég elvették volna a jogsid, és a sitten ülnél most. – a felemelt hangnem kezdett hangos kiabálássá alakulni. Kezem az arcomba temettem és próbáltam kontrolálni magam, de nem sikerült. A fejem szétakart robbanni hol a fájdalomtól, hol a benne kavargó gondolatok tömkelegétől. Fáradt voltam, másnapos és kimerült.
-          Elég. – kiáltottam rá. – Nem vagyok kíváncsi a véleményedre. Sőt egyikőtök véleményére se vagyok kíváncsi. Szóval tehetnél egy szívességet, és befoghatnád. – a düh elöntött, és abban a pillanatban, amikor mindezt kijelentettem így is gondoltam. Liam gyilkos pillantásokat lövellt felém, és tekintete megakadt az arcomon lévő kisebb seben, amit Adam-től kaptam.
-          Tudod. – kezdte. – Adam nagyot hibázott, amikor behúzott neked egyet. Én a helyébe kettőt adtam volna. – elgondolkodva nézett az útra majd újra vissza rám. – Igen. Ez határozottan Adam hibája, az enyém pedig az, hogy lefogtam Őt, amikor a másodikat készült adni. – nem szóltam semmit, csak némán neki döntöttem a fejem az ablaknak, és lehunytam a szemeim. Nem érdekelt Liam papolása, az sem ha elvették volna a jogsim. Még Adam düh kitörése sem hatott meg. Ebben a pillanatban arra tudtam gondolni, hogy elcsesztem. Méghozzá nagyon. Az idióta próbálkozásaimnak az lett, az eredménye, hogy Katy megsebesült. Mindebben a legszomorúbb, hogy jobban, mint én. Nem én feküdtem most a kórházba gépek között, infúzióval a karomba, hanem ő. Nem nekem szenvedték meg a bordáim a tegnap esti balesetet, hanem neki. És ami a legjobban fájt, hogy nem én ültem most az ágya mellett, és fogtam a kezét, hanem Zayn. Jelen pillanatban én vagyok az utolsó személy, aki ezt tehetné. Egy éjszaka és elsőből utolsó személy lettem Katy életében. De hogy is szokták mondani? Utolsókból lesznek az elsők?!  Hm. Érdekes mondás, és bizonyára hamis. Ha mégse. Nos, abban az esetben kétségtelenül én alkotom a kivételt, akire ez nem igaz. Mit is mondhatnék? Kivételesen nagy barom vagyok…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése