2015. szeptember 10., csütörtök

4. Díjam

Sziasztok.:)) 
Megkaptam a 4. díjam, amit nagyon szépen köszönök Nikol-nak.:)) 



Szabályok: 
  • Írd le, hogy kitől kaptad!
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Küld tovább 10 embernek!
10 dolog magamról: 
  1. Szeretek olvasni.
  2. Kedvenc színem a kék.
  3. Imádom a pizzát *-*
  4. Optimista vagyok.:D
  5. Nem szeretem a magassarkúkat, szoknyákat és a sminkeket se.
  6. Van 1 kutyám és 2 macskám.
  7. Még nem tudom mi leszek ha "nagy leszek"
  8. Nem szeretem a rózsaszín színt.
  9. Szeretek fotózni.
  10. Nehezen lehet felidegesíteni.
10 kérdésre a válaszom:
  1.  Sokat tv-zel? - Nem igazán. Csak néhány műsor van amit nézni szoktam, meg ha olyan film megy amit szeretek akkor azt megnézem. De többnyire inkább gépen nézek filmeket.:)
  2. Hány éves vagy? - 17. (de már csak 1 gyenge hónapig)  
  3.  Ha már középsulis vagy, milyen szakon tanulsz? - Konkrét szakon nem tanulok, de középsulis vagyok.
  4. Lányos, vagy inkább fiús a stílusod? - Fiús.
  5. Csak blogokat írsz, vagy mást is? Pl. novella, könyv, versek. - Verseket, idézeteket és novellákat is szoktam írni, egy másik blogomon.
  6. Melyik a kedvenc évszakod, és miért? - Talán az ősz, mert ősszel születtem. (de a telet és a nyarat is nagyon szeretem szóval..:D)
  7.  Melyik hónapban születtél? - Október.
  8. Ha álneved van a bloggeren, akkor mi az igazi? - Álnevem van bloggeren, szóval az igazi nevem nem szeretném elárulni.:D 
  9. Te hogyan élted meg az első szerelmedet? Ha volt már persze, csak akkor. - Még nem voltam szerelmes, szóval erről nem tudok nyilatkozni.
  10. Milyen zenéket szeretsz? - főként popzenéket.:) 
10 kérdésem:
  1. Van hobbid? Ha igen, akkor mi?
  2. Hányadikos vagy?
  3. Tél vagy nyár?
  4. Kedvenc szín?
  5. Szeretsz olvasni?
  6. Kedvenc tantárgy? (ha van olyan.:D) 
  7. Egy nagy álom, amit megszeretnél valósítani?
  8. 3 hely, ahová elszeretnél jutni?
  9. Mióta írsz?
  10. Miért szeretsz írni?
Tovább küldöm:
  1. http://leftbehindfanfic.blogspot.hu/
  2. http://dirtbag-tomlinsonff.blogspot.hu/
  3. http://invisiblefanfic.tumblr.com/

1 megjegyzés:

  1. Meglepetés vár az oldalamon --> http://leftbehindfanfic.blogspot.hu/2015/09/elso-dijam.html

    VálaszTörlés