2016. február 29., hétfő

6. Díj!

Sziasztok! :))
Nagyon szépen köszönöm a díjat Szabó Klaudiának!!


Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat!
2. Írj magadról 10 dolgot!
3. Válaszolj a 10 kérdésre!
4. Tegyél fel 10 kérdést!
5. Küld tovább 10 embernek!

10 dolog magamról:
  1. Szeretek olvasni.
  2. A kedvenc színem a kék.
  3. Ha írok mindig zenét hallgatok közben.
  4. Szeretem az állatokat.
  5. Idén érettségizem.
  6. Bal kezes vagyok.
  7. Optimista ember vagyok.:D
  8. Szeretek fotózni.
  9. Nem szeretem a rózsaszín színt.
  10. Nem szeretem a magassarkú cipőket.:'D 
10 kérdésre a válasz:
  1. Hány éves vagy? - 18
  2. Mióta blogolsz? - 3-4 éve.
  3. Van valamilyen háziállatod? - Igen. Egy kutyám és 2 cicám.
  4. Mi a kedvenc filmed? - Nagyon sok filmet szeretek, de talán akkor legyen a Karib-tenger kalózai. :D
  5. Mi a kedvenc blogod? - Nem tudok választani.
  6. Miért kezdtél el blogolni? - Mert szeretek írni.
  7. A díj előtt ismerted a blogomat? -Nem.:/
  8. Szereted a csokit? - Persze. *-*
  9. Szereted a vámpírokat? - Igeeen.:D 
  10. Mi a kedvenc színed? - Kék.
10 kérdés:
  1.  Hány éves vagy?
  2. Van hobbid?
  3. Miért szeretsz írni?
  4. Szoktál zenét hallgatni írás közben?
  5. Kedvenc színed?
  6. Milyen témájú könyveket szoktál olvasni?
  7. Szeretnél majd egyszer könyvet írni?
  8. Hány blogod van?
  9. Szereted az állatokat?
  10. Kedvenc évszakod?
Emberek akiknek tovább küldöm: 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése